vineri, 5 martie 2010

Ajutor! E dependent de sex cu alte femei

Sincer titlu mi se pare destul de atragator, dar ce contine... sunt altele de spus. Din Libertatea Weekend pg 46:

" "Sunt Adina, din Bucuresti, si am urmatoarea problema: sotul meu este dependet de sex cu alte femei. Cum pot sa-l fac sa renunte la aceasta obsesie? Ne certam tot timpul din cauza asta si,sincer, nu vreau sa ne despartim. "
Adina, tu imi soliciti mie un sfat pe care, din pacate, nu ti-l pot oferi. Problema sotului tau e de ordin psihologic si e individuala. Trebuie sa stii ca cel mai greu lucru din lume e sa schimbi comportamentul cuiva, in masura in care acea persoana nu e dispusa sa faca asta. De fapt, tu vrei ca el sa adopte un alt comportament sexual decat cel pe care il are acum, dar nu stiu in ce masura isi doreste el acest lucru. E firesc sa te deranjeze acest aspect, dar in egala masura trebuie sa trezesti si in contiinta lui acest lucru. As putea sa-ti sugerez sa incerci sa schimbi tu modelul prin care interactionezi cu el; atunci vei putea vedea daca apar modificari si in comportamentul lui..." Subiectul continua dar nu cred ca are rost sa il scriu pe tot.

Sincer eu observ doar doua "probleme" in situatia asta. Nu am fost in ea, nu cred ca voi fi, dar zic si eu. Una ar fi ca el nu mai are o atractie fata de Adina sau nu se mai inteleg asa de bine; poate s-a plictisit de aceeasi pozitie pe care o adopta mai mereu. Zic si eu. A doua ar fi aceea ca... poate asa e stilul lui de viata. Am mai auzit cazuri in care de la adolescenta unul avea numai contact sexual doar cu doamne de companie. Cand era intr-unul cu o iubita sau o partenera nu il satisfacea la fel de tare. Deci poate asa e si el. Umbla din floare in floare de cand era mic. Zic si eu. Astept pareri de la altii mai mult sau mai putin experimentati in acest domeniu. Sau cei cu o parere





Un comentariu: