vineri, 19 martie 2010

Hai sa jucam leapsa ?

Pentru prima data joc si eu leapsa. O primes de la Marmota si se intituleaza “n-as putea renunta pentru totdeauna la… “

Ok. La ce n-as putea renunta ? Pai hai sa facem o lista mai mica :
  • La mine, la suflet
  • Fericire si bucurie
  • Aerul curat
  • La pizza 8-> :X
  • Familie si cei dragi
  • La sora mea
  • La greseli, din care am avut ceva de invatat
Sincer momentan atat pot scrie. Ce sa zic leapsa merge mai departe catre OZN si cei care vor. Sincer abia mi-am deschis blogul (nici chiar de cateva zile) dar nu prea imi pot imagina cati citesc si cati raspund.. Deci am intrat si eu in joc de dragul curiozitatii :P

4 comentarii:

  1. Prima leapsa reusita! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. # Familie si cei dragi
    # La sora mea

    nu e tot aia?

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar ti-am zis sa n-o pasezi la mine ca-s satul. :|

    RăspundețiȘtergere
  4. Sora mea inseamna foarte mult.. e o chestie inexplicabila la mine.. Xenzor
    Si domnu OZN asta e :)) nu o postezi nu e deranj. Si maine e o zi

    RăspundețiȘtergere