vineri, 5 martie 2010

Mancati fructe ca sa scapati de astenie

" Va simtiti dintr-o data obositi, fara energie, aveti stari de tristete si va concetrati cu greu la munca sau la scoala? In acest caz, este posibil sa suferiti de astenie de primavara, o problema des intalnita in aceasta perioada.

Odata cu venirea primaverii, organismul se resimte dupa lunile friguroase in care a fost privat de vitamine si de minerale si da semne ca are nevoie de "intaritoare". Asadar, dati o fuga la piata si mancati zilnic legume si fructe proaspete. Iata ce mai puteti folosi:
  • Capsule moi cu publere din spori de Ganoderma Lucidum- Titan-ran- amelioreaza nervoza astenica, ajuta la memorie si induce un somn linistit.
  • Shilajeet-Pentavox- remediu antistres si tonic general cu actiune afrodisiaca
  • Anti Stress, laboratoarele medica- recomandat in stari de stres, cand somnul "refuza" sa se instaleze

Leacuri babesti :

  • cura cu caise uscate (reconfortant);
  • cura cu ginseng;
  • cura cu tincutura de ovaz ;
  • cura cu infuzie de rozmarin (interzis hipertensivilor);
  • cura cu influzie de roinita (calmeaza)
  • bai cu flori de salcam si tei
" din ziarul Libertatea

Sincer eu sunt invatat sa manac fructe si legume de cand sunt mic. Nu zic ca mananc zi de zi, dar cu siguranta cu totii stim ca fructele si legumele ne ajuta foarte mult. Ca e primavara ca e vara, zic eu, conteaza mai mult ce fructe si legume manaci. Din cate am observat majoritatea manaca portocale iarna. Atunci iti vine pofta de portocale. Asta nu inseamna ca in alte anotimpuri nu se mananca. Dar nu trebuie sa zic eu cand si cum se manaca, cu toti stim bine. Dar pe langa faptul ca 25% din anunt e gen " mancati fructe.. sunt bune" 25% cu leacuri babesti iar 50% cu acele pastile suplimentare zic eu. Mi se pare mie sau face mai mult reclama la acele pastile naturale si mai putin la ce trebuie sa mananci. Zic si eu, dar astept comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu