joi, 4 martie 2010

Reclame 18+

Cand cumparam un ziar nu prea ne uitam la sectiune cu reclame erotice pentru ca stim ca sunt scumpe si inutile, dar daca am sta doar cateva minute si am observa cat de frumoase sunt am observa si noi ceva.
Am gasit in Libertatea ceva interesant. Sunt multe exemple mai mult sau mai putin atragatoare, amuzante, chiar si ciudate (daca sunt interesati, tarifele sunt de la 1.1Euro+Tva pana la cat vor ei, deci daca vrei ceva exista Google).


  • "STUDENTA sexy, sani apetisanti, 1.70, sex total, discretie maxima. "
  • "FETE frumoase, PROVOCATOARE oferim PLACERI NECONTROLATE la..."
  • "COMBINATIE intre foc si pasiune. Vino sa te ard! "
  • "SAPTE FETE de TOATE CULORILE te aspteapta sa te INCALZESTI, Victoriei."
  • "TINERE curate te satisfacem la domiciliul tau "
Acestea sunt cateva exemple care m-au pus pe gand. Iubesc sa comentez asa ca cine ma impiedica sa o fac aici ? Daca stau bine si ma gandesc in primul exemplu "sani apetisanti"... oare ea face reclama la vro manacare, aia fiind sani? de ce nu a spus "naturali" sau "proaspeti"... zic si eu. In al doilea... placeri necontrolate? wtf! inteleg cand esti intr-un act sexual te mai pierzi din cauza placerii dar ce se intampla cu tine ? te transformi ? devii ceva gen varcolac sau ce se intampla ce toata placerea aia devine necontrolata? Sincer as prefera sa am o placere controlata nu cumva sa ma trezesc unde nu as dori sa fiu.
Cand am citit "sapte fete de toate culorile" ma gandeam acum... stiu ca exista alba, neagra, galena dar restu patru ? Sapte fete curcubeu stau pe mine mult mai bine decat una fara culoare. Si treaba cu incalzitul... cred ca un calorifer electric e mai avantajos.. sincer...
Iar tinerele care acum sunt curate.. inainte erau murdare?

Un comentariu:

  1. interesante intr-adevar, important e sa vedem ca sunt CURATE fetele astea :lol:
    p.s. buna ideea asa ca de prim post pe blogul tau ..:P

    RăspundețiȘtergere